جـــــــک ســـــــری شـــــــــشم

به گوگلي خوش آمديد همين حالا مي توانيد عضو شده يا خدمات و محصولات خود را تبليغ كنيد.

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت
 

 

من تو زندگیم هر ۳ سال یکبار اونم به مدت ۱۰ ثانیه اونم واسه این که یه عکس سه در چهار بندازم جدی میشم و بقیه سالو چرت و پرت میگم و میخندم


---------------------وحیدرضا---------------------

خدااااایااااااااااااااااتو این دنیای کثیف این قیافه ی جذاب چی بود به من دادی آخه؟؟؟


---------------------وحیدرضا---------------------


ما بی تربیت نیستیم که تربیت داریم منتها صلاح نمیبینیم ازش استفاده کنیم


---------------------وحیدرضا---------------------


انگار پشه ها با سرد شدن هوا کاپشن پوشیدن!بی شعور ها نمیرن که


---------------------وحیدرضا---------------------


ﺍﻻﻥ ﺗﻮ ﻣﻬﺪﮐﻮﺩﮐﺎ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺗﺒﻠﺖ ﺩﺍﺭﻥ

، ﻣﻦ ﺳﻪﺑﺮﺍﺑﺮ ﺳﻦ ﺍﻭﻧﺎ ﺭﻭ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﯾﻪ ﺗﻠﻔﻦ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﮐﻪﻫﺮﮐﺪﻭﻡ ﺍﺯ ﺩﮐﻤﻪ ﻫﺎﺵُ ﻣﯽ ﺯﺩﻡ ﻣﯽ ﮔﻔﺖ

 ﻫﺎﭖﻫﺎﭖ ﻫﺎﭖ ﻫﺎﭖ ﻫﺎﭖ

 


---------------------وحیدرضا---------------------
 

من با پشه ای که توی این سرما زنده ست؛ مشکلی ندارم!

من با پشه ای که توی خونۀ دربسته؛ معلوم نیست از کجا اومده؛

مشکلی ندارم!

من اصلن کلا با شخصِ پشه مشکلی ندارم!

مشکلِ من بابامه؛

که با دست میزنه توی صورتِ من که پشه رو بکشه

 


---------------------وحیدرضا---------------------


ﯾﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮ ﻫﻢ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ ﺩﻋﻮﺍﺵ ﮐﻨﯿﻢ ﺑﺮﻩ ﺗﻮ ﭼﮑﻤﻪ ﺍﺵ ﻗﺎﯾﻢ ﺷﻪ ، ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﮐﻠﯿﭙﺴﺶ ﺑﮕﯿﺮﯾﻢ ﺑﯿﺎﺭﯾﻤﺶ ﺑﯿﺮﻭﻥ


---------------------وحیدرضا---------------------
 
يارو پى ام داد ميشه خواهش کنم پيجمو لايک کنى?
گفتم عاره خواهش کن
زد بلاکم کرد...
ملت مريض شدن اصن

 


 ---------------------وحیدرضا---------------------


ﻧﺒﺎﺭ ﺑﺎﺭﺍﻥ
.
.
.
نبار ﻟﻌﻨﺘﯽ!!!
ﻣﻮﻫﺎﻡ ﻓﺮ ﻣﯿﺸﻪ !
ﭼﯿﻪ ؟ﺣﺘﻤﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﻋﺸﻘﯽ ﺑﺎﺷﻪ ؟!
برید از خدا بترسید ، ما ازوناش نیستیم


---------------------
وحیدرضا
---------------------

عاقا دیروز اصلا اعصاب نداشتم و داشتم تو پیاده رو قدم میزدم که ییهو یه پسره از کنارم رد شد و گفت: سلام الاغ !!!!
منم بی اعصاب، برگشتم چنان زدم پشت گردنش که بیچاره 5000میلیمتر اونورتر پرت شد . . .
بعد دیدم با یه حالت خاص بلند شد و هندزفریشو از گوشش در آورد . . .
نگو طرف داشته با یکی دیگه حرف میزده !!!!!

 


---------------------وحیدرضا---------------------

 

ایا فکر میکنی خیلی بی خاصیتی؟؟؟؟

 آیا فکر میکنی خیلی به درد نخوری؟؟؟؟؟؟؟؟

آیا فکر میکنی دست و پا چلفتی هستی؟؟؟؟

 

 

 

. . . . بخدا درست فکر میکنی
---------------------وحیدرضا---------------------


سوﺍﻝ ﮐﻨﮑﻮﺭ ﺳﺎﻝ آﯾﻨﺪﻩ ﻗﺪ 175 / ﻭﺯﻥ 43 / ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﮐﯿﻠﯿﭙﺲ ﺭﺍ ﺣﺴﺎﺏ ﮐﻨﯿﺪ ؟

:))))
---------------------
وحیدرضا---------------------


همچین میگه “ای ساربان آهسته ران” که هرکی ندونه فک میکنه انگار شترا داشتن صد و هشتادتا میرفتن


---------------------
وحیدرضا---------------------

اگه 1دستت بشکنه میبرنت دکتر...اگه دلت بشکنه 1چیزی میگن که آروم بشی...
ولی اگه 1روز 1لیوان از سرویس مامان شکست کلا زندگیو ببوس بذار کنار...‏


---------------------وحیدرضا---------------------


دیروز یه دختررو دیدم تو مترو بدون شال و روسری با تی شرت تا اومدم بگم

 

مچکرم روحانی

 

 

 دوستش بهش گفت نیما بریم


---------------------وحیدرضا---------------------


اگر دیدی دختری بر درختی تکیه کرده برو کمکش چون کیلیپسش تو شاخه ها گیر کرده


---------------------وحیدرضا---------------------


شناگر ایرانی بین هشت نفر هشتم شده، بعد مربی شنای ایران می گه فراتر از انتظار ما ظاهر شده! انگار انتظار داشته یارو غرق بشه و اصلا نرسه


---------------------وحیدرضا---------------------


دختر چیست؟؟؟

 

 


به فاصله میان کلیپس تا لبه چکمه “دختر” گفته میشود


---------------------وحیدرضا---------------------  


شاید همه بخواهند خانه‌ شان پنجره‌ ای رو به دریا
جنگل
یا کوه داشته باشد
اما من

 

 


به پنجره‌ای رو به دبیرستان دخترانه هم راضی‌ام
یه همچین آدم کم توقعی ام من


---------------------وحیدرضا---------------------  


مردونگی به سيبيل و يه من ريش نيست که

 
مرد كسيه كه بتونه با شلوار كردي خلاف جهت باد بدوئه


---------------------وحیدرضا---------------------  


مورد داشتیم که ﻃﺮﻑ ﺍﻧﻘﺪ ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷته
شبیه {همه ﻣﻮﺍﺭﺩ} ﺷﺪه


---------------------
وحیدرضا---------------------  


دوستم منتظر کارای ویزاش اوکی بشه،
بعد تا آخر تابستون بره اروپا رو بگرده

 


منم منتظرم PES 2014 بیاد،
ببینم میشه با هاشم بیگ زاده توپو از رونالدو گرفت یا نه


---------------------وحیدرضا---------------------  


من به احترامِ مادر استادم که چهار روزه مُرده؛ نرفتم دانشگاه

 

 

،ولی استادِ بیشعور اومده که هیچی

 

 

؛ کلاس رو هم برگذار کرده هیچی

 

 

درسم داده


---------------------وحیدرضا---------------------  


مورد دآشتیم خوآهر برآدر سر لوآزم آرآیش دعوآشون شدهـ پسرهـ الآن دو روزهـ رفتهـ تو اتاق در رو روی خودش بستهـ


---------------------وحیدرضا---------------------  

 
یه دوس دختر نداریمو مرگ

 

 :|
یه دوس پسر نداریمو کوفت

 

 :|
اونایی که یه دوس دختر هم ندارن با اونایی که یه دوس پسر هم ندارن دوس بشن دیگه

 

---------------------وحیدرضا---------------------  

داشتم بدو بدو از پله ها پایین میرفتم که تو پاگرد پله دیدم دختر همسایه داره زور میزنه چمدون گنده رو ببره پایین
گفتم : کمک میخوای؟
گفت ممنون
چمدونو بلند کردم،زاییدم 70 کیلو بود
کم نیاوردمو مثل قاطر 4 طبقه رو دوییدم پایین
به پارکینگ که رسیدم دیدم یارو هنوز بالای پله هاست و از لای نرده ها داره بُهت زده نگاه میکنه
گفتم میخوای ببرم بیرون؟
برگشت گفت: راستش داشتم میبردم بالا

 

 
---------------------وحیدرضا---------------------  
الان بچه هف ساله تخت 2 نفره داره. . زمان ما، میذاشتن ما رو پاهاشون به حالت سانتریفوژ اینقد تکون میدادن تا پلاسمای خونمون جدا میشد می خوابیدیم:


---------------------وحیدرضا---------------------  

 

يكي از لوازم تحريراي لوكس زمان ما از اين پاككن هايي بود كه يه سرش پاك ميكرد اون يكي سرش جاروووو

 !! حكم تبلت الآن رو داشت
---------------------وحیدرضا---------------------  


بخورید و بیاشامید ولی تابلو نکنید

 

 

 

 

. . . . . . . . زکریای رازی پس از کشف الکل


---------------------وحیدرضا---------------------

 
بیزینس" چیست؟

/

/

/

. . اظهار نظر یک اصفهانی وقتی دوچرخه ای زین نداشته باشد


 ---------------------وحیدرضا---------------------


دوستم گلوش چرک کرده بود پرسید چیکار کنم ؟ خواستم بگم آب نمک قر قره کن حواسم نبود گفتم آب قند قرقره کن بنده خدا یه هفتس کلا نمیتونه صحبت کنه دکتر گفته مجرای تنفسیت شکرک بسته

 


---------------------وحیدرضا---------------------    

 
دختره ، نه درس خونده ، نه خوشگله ، نه آشپزی بلده خلاصه بگم صفر صفر ، ازش میپرسی ازدواج کردی... ؟؟؟ با اعتماد به نفس کامل میگه هنوز دم به تله ندادم

 

 

... !!! لامصب تو خود تله ای... !


 ---------------------وحیدرضا---------------------  


میدونید چی از صدتا فحش بدتره . .

 

 

 . دویست تــا فحش
خل هم خودتی

 


---------------------وحیدرضا---------------------   
لقمان را گفتن ادب از که آموختی ؟
اونقد خودش رو زد، اونقد خودش رو زد که نگو

 

 

….
گفت غلط بکنم دفعه ای دیگه به شما چیزی یاد بدم


---------------------وحیدرضا---------------------   


ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺧﻮﺩﻡ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺮﻡ ﭘﯿﺶ ﻋﺸﻘﻢ ﮔﻮﺷﯿﻤﻮ ﺳﺎﯾﻠﻨﺖ ﻧﻤﯿﮑﻨﻢ

 

 

 

 |: !!

 . . . . . ﺭﯾﺴﮑﺶ ﺑﺎﻻﺍﺍﺍﺍﺳـﺖ )))):

 :|

 

ﮐﻼً ﺑاطﺮﯾﺸﻮ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺭﻡ ﻣﯿﺰﺍﺭﻡ ﺗﻮ ﺟﻮﺭﺍﺑـَـﻢ


---------------------وحیدرضا---------------------   


یه پسر همسایه داریم خوشگل ، فشن ، ابرو شمشیری ، خوش آرایش ، خوش ادا  و شیطون ، فقط

کافیه از سوسکم بترسه تا واسش یه شوهر خوب پیدا کنیم

 

 !!
---------------------وحیدرضا---------------------   


ﯾﻌﻨﯽ ﻋﺎﺷﻖ ﺑﻌﻀﯽ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﭘﺴﺮﺍﻡ ﺗﻮ ﻓﯿﺴﺒﻮﮎ. ﻫﺮ ﺩﺧﺘﺮﯼ ﮐﻪ ﺑﻬﺸﻮﻥ ﺳﻼﻡ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻬﺶ ﻏﯿﺮﺕ ﭘﯿﺪﺍ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﺯﯾﺮ ﭘﺴﺘﺎﺵ ﻧﮕﻬﺒﺎﻧﯽ ﻣﯿﺪﻥ

 

 :))
---------------------وحیدرضا---------------------   


من موندم کارتون فوتبالیستا چرا کرنر یا ضربه ایستگاهی نداره!!!!!!!!!یعنی درک دوران کودکیمون در حد سیفون توالت بوده


---------------------وحیدرضا---------------------   


دیشب نشسته بودم تو تاکسی رادیو خاموش بود،
یه دختره سوار شد چهارراه بعدیش پیاده شد،
یه پیرمرده هم سوار شد دو تا چهارراه اونورتر پیاده شد
هیچی دیگه اتفاق خاصی نیفتاد، منم پیاده شدم رفتم خونمون


---------------------وحیدرضا---------------------   

برنامه بازی با نیجریه اینطوریه که هر وقت تیمشون نزدیک دروازه ایران شد،
کروش یک لقمه نون و پنیر پرت می کنه سمت خط دفاعیشون و همه برمی گردند


---------------------وحیدرضا---------------------   


مراحل خواباندن بچه

:

بخواب جوجه خوشگلم

 

 بخواب گلم

 

 بخواب جیگرم

 

 پسرم بخواب دیگه

 

 کره خر بخواب

 

 یتیم بشی بچه بخواب

 

 کشتی منو بکپ




---------------------وحیدرضا---------------------   


مکالمۀ مامانمو بابام

 

 مامانم:

 چای میخوری برات بریزم؟

 

 بابام: آره خانوم.دستت درد نکنه!

 

 مامانم: پسرم

 پاشو واسه من و بابات یه چای بریز و بیار


---------------------وحیدرضا---------------------   


یکی نوشته دیکته یه کلمه روبلد نیستم لطفا کمکم کنید
قبراق یا غبراق یا قبراغ ؟؟؟
بعد کلی ملت زیرش کامنت دادن:

ghebragh!!!

 

---------------------وحیدرضا---------------------   

 

 

تو دستشویی پارک بودم که دیدم یکی داره در میزنه.

بعد از 10 ثانیه گفت: سلام چطوری؟

منم خجالت زده گفتم: خوبم مرسی!
...
گفت: چیکار می کنی؟

گفتم: آدم اینجا چیکار میکنه؟

دوباره گفت: می تونم الان بیام اونجا؟

عصبانی شدم گفتم: نه هنوز خودم کار دارم.

یهو دیدم داره میگه: من بعدا بهت زنگ میزنم. الان یه دیونه ای تو دسشویی داره جواب سوالای منو میده.

 

 

---------------------وحیدرضا---------------------   

عروس :خودت بگو خلافت چیه؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
داماد :فقط ادامس زیاد میجوم.
آدامس !!!! حالا چرا آدامس میجوی ؟
بو سیگارو از بین میبره
مگه سیگار میکشی؟
اره بعد از عرق حال میده
مگه عرق میخوری؟
اره گیرایی تریاک رو زیاد میکنه
مگه تریاک میکشی؟
اره از بیکاری بهتره
مگه بیکاری؟
اره خوب همیشه که نمیشه دزدی کرد
مگه دزدی هم میکنی ؟
نه بعد اینکه از زندان اومدم بیرون دیگه دزدی نکردم .
مگه زندان بودی ؟
الکی فرستادنم اون تو . من که نکشتم طرف رو ..

 

---------------------وحیدرضا---------------------   

 

ﺧﺎﻧﻤﻪ ﺳﺮ ﻗﺒﺮﻩ ﺷﻮﻫﺮﺵ ﺯﺍﺭ ﻣﯿﺰﺩﻩ:

ﺩﺧﺘﺮﺍﺕ ﮐﻔﺶ ﻧﺪﺍﺭﻥ، ﭘﺴﺮﺕ ﻟﺒﺎﺱ ﮔﺮﻡ ﻧﺪﺍﺭﻩ، ﺧﻮﺩﻡ ﻫﯿﭽﯽ ﻧﺪﺍﺭﻡ

ﺁﺑﺎﺩﺍﻧﯿﻪ ﺭﺩ ﻣﯿﺸﻪ ﻣﯿﮕﻪ ﻭﻟﮏ ﺍﯾﻦ ﺑﺪﺑﺨﺖ ﻣﺮﺩﻩ ﯾﺎ ﺭﻓﺘﻪ ﺩﺑﯽ ﺟﻧﺲ

ﺑﯿﺎﺭﻩ!!!؟

ارسالی از وبلاگ ....اینجا فقط باید خنده رو لبات باشه

به وبلاگش برید

http://agha-bekhand-khob.blogfa.com/

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 775
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : matin80
ت : 5 خرداد 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی